Vrácení a reklamace
Vrácení zboží
Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit, a to bez udání důvodu.
Zboží je potřeba vrátit nepoškozené včetně visaček (visačka je důležitá pro rozpoznávání modelu zboží ve skladu a jeho velikosti), pořádně je zabalit (stejným způsobem, jakým bylo zabaleno při přepravě z našeho skladu k vám) a na vlastní náklady poslat na adresu:
NORDICSHOP.CZ, Martin Plaček, Lidická 445, 73581 Bohumín.
Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tento odkaz: Formulář odstoupení od kupní smlouvy
Jakmile zboží dorazí na náš sklad, budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku k nám na sklad, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.
Upozorňujeme, že jestliže byl nákup proveden na firmu (tento krok potvrzujete již v nákupním košíku), není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. Jako kompenzaci za vrácené zboží tedy nevracíme finanční prostředky, ale vystavujeme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který je možné uplatnit do příští objednávky.
Reklamace
Rozbité zboží
Ačkoliv děláme všechno proto, abychom k vám zboží dopravili v bezpečí, může se stát, že se během přepravy kvůli neopatrnému zacházení dopravců po cestě rozbije, a to i přesto, že byl balíček námi pečlivě zabalen.
Pokud už při přebírání zjistíte poškození zásilky, balíček před dopravcem otevřete a zkontrolujte. Pokud je zboží poškozené, ihned na místě s dopravcem sepište "Zápis o škodě", který je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou či neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.
Po sepsání zápisu nás, prosím, ihned kontaktujte na info@nordicshop.cz.
- Balíček přivezlo PPL:
Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Tyto fotografie nám neprodlěne pošlete na e-mail info@nordicshop.cz, abychom mohli s PPL sepsat reklamaci. O dalším postupu vás pak budeme informovat. - Balíček dorazil přes Zásilkovnu:
Zásilkovna bohužel uznává reklamace pouze v případě, když si balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte si jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem kompletní fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu.
Vadné zboží
I když všechno zboží před naskladněním na e-shop a následně znovu i před zabalením balíčku pečlivě kontrolujeme, abychom vám je doručili v naprostém pořádku, může se stát, že i naše důkladné oko některou vadu při kontrole přehlédne. Pokud nějakou takovou vadu na zboží najdete, ihned nás, prosím, kontaktujte na e-mail info@nordicshop.cz a do e-mailu rovnou přiložte i fotografie zjištěné vady. Co nejdříve vás budeme informovat ohledně dalšího postupu.
V případě, že po vás budeme požadovat zaslat zboží zpět, pošlete nám spolu s ním vytištěný a vyplněný reklamační list, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tento odkaz: Reklamační list
Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme vám buď nový kus zboží a nebo vám vrátíme peníze. V případě oprávněné reklamace vám budou vráceny také veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží.
Stejně postupujte i v případě, že se vada zboží projeví až v průběhu používání. Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců (kromě zboží s datem spotřeby), během kterých máte nárok na reklamaci. Závadu nám prosím sepište do e-mailu a pokud možno k němu přiložte i fotografie. Ohledně dalšího postupu vás budeme následně informovat.